fredag 3 juli 2009

Sommar och sol

Nu är det sommar om ni inte redan har märkt det.

Om några veckor är det dags för sommarens stora happening RETRO.

För de som ska med så kommer vi när det närmar sig att försöka hitta en dag då vi kan hjälpas åt att packa material. Transport till lägret är buss och info om tider osv kommer också lite närmre lägret.

Kåren kommer att dela by med Åkarp och det kommer under lägret att finnas en seniorby.

Anmälda som seniorer är Julia med vänner (Amanda och Emelie), Emil, André och Marcus. Jag (Sara) kommer att åka med och Tanja kommer att dyka upp på måndagen hoppas vi.

Hoppas att Julia är lite mindre orolig nu när det kommit en liten update.

5 kommentarer:

  1. Jag kommer gärna och hälsr på om det går bra. :) Är ledig onsdag-torsdag lägerveckan. Okej om jag stannar över natten?

    SvaraRadera
  2. Mejla till Svanlund och fråga. Det är han som har hand om det från kåren. Hans mejl: ordforande@tornfalken.org

    SvaraRadera
  3. Okej, jag började också bli lite orolig med tiderna och så i med att vi inte har fått reda på nånting :P men hur kommer jag åka upp när jag åker som ledare? kommer jag kunna åka tilsammans med seniorerna? jag har inte fått info om nånting :S

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Den information jag har fått har jag mailat ut till alla ledare. Ett brev med samlad information kommer att skickas ut till ledare och scouter i början av nästa vecka!

    Sommarhälsningar!

    Jonas

    SvaraRadera
  5. lite mindre orolig. men ändå orolig. för jag hade för mig att det var tre vänner. men jag ska prata med emelie. hej.

    SvaraRadera