onsdag 29 oktober 2008

Smått & gott

Då kör vi väl på med bloggen så får vi se om det kommer att fungera. Jag hoppas att resten av mötet var trevligt. Hur många poäng fick seniorerna och hur många fick ledarna på musikquizen?

Jag kommer nästa onsdag trots att Bertil verkar tro att jag inte gör det, så jag tar på mig att vara baden till nästa vecka. Får bara komma på något gott jag kan baka.

Hann ni prata om vad vi ska hitta på till julmarknaden? Något förslag som ni seniorer tyckte verkade bra eller hade ni något annat? Börjar bli dags att bestämma sig. Idag är det exakt en månad kvar till julmarknaden.

2 kommentarer:

  1. Ledarn fick 49 p. och seniorerna fick 63.

    SvaraRadera
  2. negerbollar! .. eller något avancerat så att du kan visa vad du går för, typ maränger?

    SvaraRadera