onsdag 5 november 2008

Astronomi & Sjukvård

På dagens möte hade vi astronomi med Bertil och sjukvård med Andreé. Vi röstade även på de fem förslagen till förbundshalsduk. För de som inte röstat så finns det fortfarande tid för att göra det.

Vi diskuterade även vi ska göra på julmarknaden eftersom de tre kommande mötena är inför julmarknaden. Vi bestämde till sist att vi ska ha musikanter och att vi ska baka julgodis som ska säljas.

De som är intresserade av att spela har vi valt att dela in i två grupper. Dessa bygger på att Håkan och Pär också är intresserade. Om de är det så är Martin, Håkan och Pär en trio och 3lin, Julia och Emil en trio.

När det gäller julgodis så kommer vi att nästa vecka baka några sorters godis. Har man en idé på något godis man vill baka tar man med recept på det nästa vecka.

Nästa vecka är Julia baden.

2 kommentarer:

  1. Jag är seriös med förslaget spelhall altså. Så sjukt coolt det hade varit. och sen vill jag bara understryka att jag vet först på lördag och jag kan rymma från mitt rep i lund den 29:e.

    SvaraRadera
  2. jag håller med Julia där!
    Det hade nog kunnat bli ballt

    SvaraRadera