måndag 17 november 2008

Seniorfest - anmälan

Som framgår av lappen som jag har länkat till i bloggen så ska anmälan till seniorfesten skickas gemensamt för laget senast torsdagen den 23 november. Nu är inte den 23 november en torsdag men vi får väl anta att det är datumen som gäller. Detta innebär att ni på onsdag måste ha bestämt om ni ska åka samt utse någon som kan mejla in anmälan. Ni måste ha en ledare med er vilket innebär någon över 18 år.

Med andra ord på onsdag måste ni ha bestämt er om ni ska med eller inte!!!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har kollat med mina elever som kollat med Johanna Körner...

    Sista anmälningsdag är fredagen den 21/10!!

    MSH

    Jonas

    SvaraRadera
  2. Haha vad komiskt att varken datum eller dag stämmde men då vet vi hur det ligger till i alla fall

    SvaraRadera
  3. Varför har ingen talat om för mig att Ursekten har en blogg? Jag vill ju veta vad ni har för er när jag sitter här och fryser i kalla Kalmar... :P

    SvaraRadera
  4. http://www.youtube.com/watch?v=N2V0uqqJdzs

    SvaraRadera