måndag 15 december 2008

Inför onsdag

Det ar uppstått ett litet problem inför onsdag. Emil kommer inte. Jag har fått ör mig att 3lin sa att hon inte ville spela så då behöver vi en annan sång som kan framföras. Håkan och Martin ska spela en sång och vi behöver en sång till. Antingen spelar Håkan och Martin en sång till eller om någon annan är intresserad. T.ex Pär eller Kristian eller båda två tillsammans. Vi tänkte att alla ska vara med o sjunga Nu tändas tusen juleljus så det vore bra om Julia kan spela en på piano.

Har ni någon bra lösning så kommentera gärna.

Rapport och bilder från helgen kommer vid ett senare tillfälle.

2 kommentarer:

  1. - Annars skulle jag ju kunna ta med mig min dammiga blockflöjt och köra århundradets grymmaste improvisationssolo xP not, haha!
    . öhm moi kommer inte *surprise* men ni får ha riktig superdupernajs jul, allihop' xD kram kram

    SvaraRadera
  2. Kristian har sagt att han inte heller kan komma.. tror han hade halkkörning då..

    SvaraRadera