onsdag 4 februari 2009

2 intressanta saker

1. För de som inte var på mötet idag och som ska med till helgen så träffas vi på gården klockan 17 och är hemma på söndag ca kl 15.

2. Nu är vår andel av lådor färdiga!!! Av olika anledningar finns det dock lådor kvar att göra. Så om man inte har något att göra imorgon torsdag så tycker jag att man ska bege sig till gården och packa. Alla lådor som vi packar nu får vi 125 :-/ låda för direkt till avdelningskassan. Dessa pengar kan vi använda till t.ex. paddelhajken vilket skulle kunna göra den väldigt billig att följa med på.

5 kommentarer:

  1. hejsvej. jag vet inte riktigt om jag kan komma imorgon men jag försöker, känner mig lite skyldig eftersom jag inte packat en ända påse. hur löste det sig med skjuts till hörrs nygård? fick samtal om att jag typ skulle få gå om jag inte fixade skjuts. men jag kan väl typ ligga i bagaget?

    SvaraRadera
  2. Det är dags för dig att packa påsar!!

    Det ordnade sig med skjuts men du kan få ligga i bagaget ändå!

    SvaraRadera
  3. Ojoj, sara hittade färgknappen. Världen kommer gå under xD

    SvaraRadera
  4. Sara visste var färgknappen fanns innan! Men hon kommer bara att använda den när saker behöver framgå tydligt!

    SvaraRadera
  5. tyvärr. det visade sig att det var genrep på musikalen och eftersom jag inte kan gå på premiären så var jag nästan tvungen att gå. träffade föresten laura där, mycket trevligt.

    SvaraRadera